مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 09:402020-02-27سياسي

انتشار شایعات درباره کرونا تنها مایه اغتشاش خبری است


معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد می گوید انتشار گمانه زنی ها، شایعات بدون منبع مشخص و بدون تأیید نهادهای رسمی صرفاً افزایش اضطراب و اغتشاش خبری را در پی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کارگاه آموزشی مدیریت بحران با محوریت کرونا با حضور 25 نفر از روزنامه نگاران حوزه سلامت در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برگزار شد.

محمد خدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، دکتر اکبر نیک پژوه متخصص طب پیشگیری و پزشکی اجتماعی و رامین رادنیا مدیر واحد پورتال سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران سخنرانان این کارگاه آموزشی 3 ساعته بودند.

محمد خدادی در ابتدای این نشست، ضمن ارائه توصیه هایی در خصوص سازوکارهای اطلاع رسانی در شرایط بحرانی، بر لزوم مرجعیت رسانه ای رسانه های رسمی در جریان رویدادهای اخیر به ویژه شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به انتشار گسترده شایعات و گمانه زنی ها درخصوص شیوع ویروس کرونا اشاره و خطاب به خبرنگاران حاضر گفت: انتشار گمانه زنی ها، شایعات بدون منبع مشخص و بدون تأیید نهادهای رسمی صرفاً افزایش اضطراب و اغتشاش خبری را در پی خواهد داشت و آرامش و امنیت روانی مردم را هدف قرارمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار شایعات درباره کرونا تنها مایه اغتشاش خبری است

انتشار شایعات درباره کرونا تنها مایه اغتشاش خبری است