مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 10:152020-02-27اقتصادي

200 میلیارد ریال برای مبارزه با ملخ صحرایی تخصیص یافت


سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از تخصیص 200 میلیارد ریال برای مبارزه با ملخ صحرایی توسط دولت خبر داد و گفت: سم به اندازه کافی تهیه شده و تجهیزات افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس کشاورز پیش از ظهر پنج شنبه در بررسی روند مبارزه شیمیایی با ریزش ملخ های صحرایی در شهرستان دشتی استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته با حدود 750 هزار هکتار سم پاشی، این آفت مدیریت شد و هیچ خسارتی وارد نشد.

وی با بیان اینکه ملخ های مهاجر یکی از آفات جدی تهدید امنیت غذایی و ایجاد فقر است، تصریح کرد: اکنون آفریقا به شدت درگیر آفت ملخ های صحرایی است و این آفت آن قدر مهم است که یک نهادی از سوی فائو در سازمان ملل این مهم را در دنیا رصد و اطلاع رسانی می کند.

کشاورز از تأمین سم به اندازه کافی برای مبارزه با ملخ صحرایی خبر داد و افزود: هیچ کشاورزی نگران نباشد چراکه سم به اندازه کافی تهیه شده و تجهیزات از سال گذشته در راستای مبارزه با ملخ صحرایی بیشتر است.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل وجود دارد که هرکجا آفت ملخ صحرایی بروز کند و مشاهده شود سرکوب شود خاطرنشان کرد: برخی مواقع تغییرات اقلیمی کار مبارزه با ملخ صحرایی را سخت تر می کند ولی اراده ما برای کنترل کامل این آفت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 میلیارد ریال برای مبارزه با ملخ صحرایی تخصیص یافت

200 میلیارد ریال برای مبارزه با ملخ صحرایی تخصیص یافت