مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 10:502020-02-27حوادث

اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرداری ساری


شهرداری ساری از اجرای طرح پیشگیری از شیوع کرونا در با ضد عفونی معابر و امکان پرتردد شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ضدعفونی کردن و نظافت شهر ساری برای  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرداری ساری در دست اجرا است.

در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت شهروندان، دستور نظافت و ضدعفونی کل شهر به سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند و حمل و نقل بار و مسافر ابلاغ شده است.

شهردار ساری در این زمینه گفت: سازمان آتش نشانی در این زمینه در آماده باش کامل قرار داشته و 6 اکیپ 5 نفره مجهز به ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز از ساعت 6:30 صبح امروز در مرکز شهر اقدام به ضدعفونی بازار و اماکن پرتردد کردند.

علی رجبی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در کوچه های غیرقابل تردد وجود دارد، گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی با سم پاش دستی سم پاشی و ضدعفونی کردن معابر شهری را در دستور کار قرار دادند.

وی یادآور شد: سازمان های مدیریت پسماند و حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نیز با اعزام اکیپ های مجهز و ماشین آلات در اجرای این طرح  با سازمان آتش نشانی همراهی و همکاری دارند.

رجبی با اعلام اینکه  این عملیات تا ضدعفونی تمام سطح شهر اعم از معابر، بازارها، ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه دارد، بیان کرد: همکاری مناسبی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرداری ساری

اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرداری ساری