مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-27اجتماعي

طغیان «دلمبر» و «کردان» خطرساز نشد/ بازدید میدانی از نقاط پرخطر استان البرز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزالله شهبازی استاندار البرز امروز در حاشیه بازدید از رودخانه های دلمبر و کردان که در پی بارش های مستمر و مداوم خطر طغیان آن ها و وقوع سیل وجود داشته، اظهار داشت: بازدیدهای مکرر و بسیج دستگاه های مربوطه و به ویژه شهرداری، شرایطی را فراهم کرد که امسال با وجود بارش های شدید، رودخانه های دلمبر و کردان عامل بروز خسارت نشدند.

وی با بیان اینکه علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد، گفت: باید نقاط خطرپذیر استان بویژه در بارندگی ها احصا شود تا با اقدامات لازم، از بروز مخاطرات و خسارات جدی جلوگیری شود.

استاندار البرز ادامه داد: از سال گذشته این اقدام صورت گرفت و به صورت میدانی و مکرر از نقاط آسیب پذیر استان بازدید کردیم و با بسیج دستگاه های مربوطه موفق شدیم که شرایط را به گونه ای مدیریت کنیم که علیرغم شدت بارش ها، شاهد خسارات جانی و مالی نباشیم.

شهبازی گفت: از ابتدای سال، رودخانه های فصلی استان به ویژه دلمبر و کردان رصد شدند و با اقداماتی از جمله آبخیزداری و لایروبی، نسبت به مهار طغیان های احتمالی برنامه ریزی شد.

وی افزود: از دستگاه های مربوطه و به ویژه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان انتظار می رود که نقاط خطرپذیر استان را شناسایی کرده و پیش از وقوع بحران، تمهیدات لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان «دلمبر» و «کردان» خطرساز نشد/ بازدید میدانی از نقاط پرخطر استان البرز

طغیان «دلمبر» و «کردان» خطرساز نشد/ بازدید میدانی از نقاط پرخطر استان البرز