مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-27اقتصادي

تعلیق پروازهای ایران به هند از سوی سازمان هواپیمایی هندوستان


به دنبال تعلیق پروازها به کشور هند مسئولان شعبه هما در هندوستان طی نامه ای درخواست انجام سه پرواز فوق العاده در روزهای 9، 12 و 15 اسفندماه را برای انتقال مسافران هندی از ایران ارائه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، به اطلاع مسافران پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر بمبیی می رساند، با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطقی از کشور، سازمان هواپیمایی کشوری هندوستان طی بخشنامه ای از تاریخ 7 اسفند همه پروازها از ایران به این کشور را به حالت تعلیق در آورده است.

به دنبال تعلیق پروازها به کشور هند مسئولان شعبه هما در هندوستان طی نامه ای درخواست انجام سه پرواز فوق العاده در روزهای 9، 12 و 15 اسفندماه را برای انتقال مسافران هندی از ایران و بازگشت هموطنان ایرانی به کشور به سازمان هواپیمایی کشوری هندوستان ارائه کرده اند اما تاکنون پاسخی به این درخواست داده نشده است.

در صورت موافقت با انجام این سه پرواز فوق العاده، در مسیر تهران به بمبیی، فقط مسافران هندی و مسافران ایرانی با ویزای اقامت هند و ویزای دانشجویی به شرط نداشتن بیماری پذیرش خواهند شد و در مسیر بمبیی به تهران نیز فقط مسافران ایرانی پذیرش خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق پروازهای ایران به هند از سوی سازمان هواپیمایی هندوستان

تعلیق پروازهای ایران به هند از سوی سازمان هواپیمایی هندوستان