مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 06:252020-02-28بين الملل

آزمایش یک موشک مافوق صوت سوار بر کشتی از سوی روسیه


یک خبرگزاری روسیه به نقل از دو منبع نظامی گزارش کرد، ارتش این کشور برای نخستین بار اقدام به پرتاب آزمایشی نوع سوار بر کشتی یک موشک مافوق صوت جدید خود به نام موشک تسیرکون کرده و قصد دارد در آینده نزدیک نوعی از این موشک که برای استقرار در زیردریایی .

- یک خبرگزاری روسیه به نقل از دو منبع نظامی گزارش کرد، ارتش این کشور برای نخستین بار اقدام به پرتاب آزمایشی نوع سوار بر کشتی یک موشک مافوق صوت جدید خود به نام موشک "تسیرکون" کرده و قصد دارد در آینده نزدیک نوعی از این موشک که برای استقرار در زیردریایی های هسته ای خود در نظر گرفته را هم آزمایش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه سال گذشته میلادی توسعه موشکهای تسیرکون را تایید کرد.

او هشدار داده بود روسیه ممکن است در پاسخ به تشدید تنشها در حوزه کنترل تسلیحات مجبور به استقرار زیردریایی های حامل موشکهای هسته ای مافوق صوتش در نزدیکی آبهای آمریکا شود.

یکی از این منابع نظامی به خبرگزاری ایتارتاس روسیه گفت: ناوچه دریادار گورشکوف مجهز به موشکهای هدایت شونده در اوایل ماه ژانویه اقدام به پرتاب آزمایشی موشک تسیرکون از محل دریای بارنتس به سمت یک هدف زمینی در محدوده نظامی رشته کوه اورال در شمال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش یک موشک مافوق صوت سوار بر کشتی از سوی روسیه

آزمایش یک موشک مافوق صوت سوار بر کشتی از سوی روسیه