مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 07:002020-02-28پزشكي

ماهی گلی کرونا ندارد


مسئول بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه شایعات مرتبط با احتمال انتشار کروناویروس از طریق ماهی گلی را به طور کامل رد کرد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه شایعات مرتبط با احتمال انتشار کروناویروس از طریق ماهی گلی را به طور کامل رد کرد.

پگاه رستمی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه ماهی های قرمز وارداتی نیستند، اظهار کرد: نژاد ماهی قرمز(گلی) مربوط به کشورهای آسیای شرقی است، اما سالهاست که 100 درصد ماهی گلی های شب عید در داخل کشور تکثیر و پرورش داده می شود.

رستمی اضافه کرد: تمامی ماهی های قرمز از استان های شمال کشور، اصفهان و کاشان وارد استان ما می شوند و از این حیث هیچ نگرانی برای خرید ماهی گلی از سوی مردم وجود ندارد.

مسئول بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ بیماری ویروسی مشترک بین انسان و آبزیان شناخته نشده و احتمالا کروناویروس هم که یک بیماری ویروسی جدید است، از طریق آبزیان به انسان منتقل نمی شود.

وی در ادامه توصیه هایی هم برای خرید ماهی گلی به مردم کرد و گفت: باید حین خرید ماهی گلی به رنگ ماهی توجه کنند تا در عین خوشرنگ بودن، شنای طبیعی داشته و هیچ علامتی از زخم و یا سفیدک روی بدن ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی گلی کرونا ندارد

ماهی گلی کرونا ندارد