مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:052020-02-28پزشكي

مکان های عمومی دیر ضد عفونی شد


حسین ناظمیان پور روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور به منظور پیشگیری از این بیماری محیط مدرسه های شهرستان دیر به خصوص شعبه های رای گیری ضدعفونی و گند زدایی شد.

وی بیان کرد: در این عملیات همه آبخوری ها، سرویس های بهداشتی، ورودی ها و کلاس های درس ضدعفونی شدند.

ناظمیان پور با تاکید بر رعایت بهداشت فردی گفت: دستورالعمل پاکسازی، نظافت و ضدعفونی کردن محیط به همه مدرسه ها ابلاغ و با حضور کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان به عوامل اجرایی و نیروهای خدماتی آموزش داده شد.

وی ادامه داد: ضدعفونی اماکن عمومی، سرویس های بهداشتی پارک ها، نصب تراکت های آموزشی و هشداری در کنار عابربانک ها و پمپ بنزین ها و تعطیلی تالارهای عروسی از جمله اقدام های انجام شده است.

ناظمیان پور افزود: تعطیلی فروشگاه های بزرگ، ضدعفونی روزانه محیط بانک ها، برپایی ایستگاه سلامت و پایش بیماری کرونا در مبادی ورودی، استقرار کارشناس بهداشتی در محل پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی دریایی در محل اسکله بندر دیر و تب سنجی و معاینه بالینی ملوانان ورودی به شهرستان از دیگر فعالیت های انجام شده در این راستا بود.

وی یادآورشد:با توجه به آموزش های ارائه شده و ابلاغ دستورالعمل های نحوه گندزدایی به مدرسه ها این کار باید به صورت روزانه بعد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان های عمومی دیر ضد عفونی شد

مکان های عمومی دیر ضد عفونی شد