مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 10:202020-02-28بين الملل

صدور مجوز چند پرواز برای انتقال شهروندان ایرانی از دبی به داخل کشور


سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی اعلام کرد: با پیگیری های انجام شده ، مجوز چند پرواز بدون مسافر از تهران برای انتقال مسافرین ایرانی به داخل کشور صادر و تا ساعتی دیگر پرواز شماره 62 هواپیمایی ماهان و پس از آن نیز یک فروند هواپیمای شرکت ایران ایر در .

- سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی اعلام کرد: با پیگیری های انجام شده ، مجوز چند پرواز بدون مسافر از تهران برای انتقال مسافرین ایرانی به داخل کشور صادر و تا ساعتی دیگر پرواز شماره 62 هواپیمایی ماهان و پس از آن نیز یک فروند هواپیمای شرکت ایران ایر در فرودگاه آل مکتوم دبی به زمین خواهند نشست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سرکنسولگری ایران در دبی ، در مورد انتقال مسافران ایرانی از دبی به تهران بیانیه ای را صادر کرد.

در این بیانیه اعلام شده است: ضمن دلجویی و تشکر از صبر هم میهنان عزیز و گرانقدر که طی چند روز گذشته به علت توقف یکباره پروازها از سوی دولت امارات و تاخیر در صدور مجوز برای انتقال و بازگشت هم وطنان به کشور، در فرودگاههای دبی و شارجه با مشکلاتی مواجه شدند، به اطلاع می رساند: با پیگیری های فشرده و شبانه روزی صورت گرفته از سوی وزارت امور خارجه در ایران و سایر دستگاههای ذی ربط، بالاخره مجوز چند پرواز بدون مسافر از تهران برای انتقال مسافرین محترم صادر و تا ساعتی دیگر پرواز شمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز چند پرواز برای انتقال شهروندان ایرانی از دبی به داخل کشور

صدور مجوز چند پرواز برای انتقال شهروندان ایرانی از دبی به داخل کشور