مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-28اقتصادي

کرونا، جمعه بازار میاندوآب را هم تعطیل کرد


مهدی فتاحی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در راستای مصوبه شورای پدافند غیرعامل استان و کارگروه سلامت شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه میاندوآب یکی از قطب های دامپروری در آذربایجان غربی است، افزود: در چهار روز از هفته، پنج میدان دواب در میاندوآب فعالیت و از بیشتر نقاط کشور از جمله تهران، قم، قزوین، شمال و جنوب کشور برای خرید و فروش دام به این شهرستان مراجعه می کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از میادین دواب این شهرستان در روزهای جمعه در روستای گوگ تپه دایر می شود، بیان کرد: با بهبود شرایط فوق و پس از بررسی کامل، بلافاصله با نظر و همکاری مسوولان حوزه سلامت فعالیت بازارهای دام این شهرستان از سرگرفته می شود.

فتاحی همچنین با بیان اینکه هر اقدامی در شرایط فعلی فقط برای سلامت مردم است، گفت: تعطیلی میادین دواب این شهرستان در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه و بازار شهر باروق از قبل توسط رسانه ها و نهادهای متولی به اطلاع مردم رسانده شده بود ولی برخی به جای اهمیت دادن به سلامت خود و شهروندان و بدون توجه به هشدارهای بهداشتی در مکان های نزدیک به محل اصلی میدان و یا خود میدان نسبت به خرید و فروش دام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، جمعه بازار میاندوآب را هم تعطیل کرد

کرونا، جمعه بازار میاندوآب را هم تعطیل کرد