مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 15:162020-02-28اجتماعي

کام تلخ تعطیلات با کرونا


حرف از تعطیلات که می زنیم بدون شک اولین قشری که قند در دلشان آب می شود محصلان و دانش آموزان هستند مسلما نه به این دلیل که از کتاب، درس و مدرسه بدشان می آید بلکه به این خاطر که تعطیلات یادآور بازی، دورهمی های دوستانه، شیطنت های اقتضای سن و شادی است.

رسیدن سرمای پاییز، بارش برف و یخبندان زمستان و ایام نوروز و بهار برای هر دانش آموز ایرانی مژده تعطیلاتی پر از شور، شوق و خاطره است به طوری که بزرگترها خاطرات شیرین نشستن زیر کرسی های خانه مادر بزرگ و رفتن به دنیای قصه ها در شب های پر از رمز و راز پاییز و ساختن آدم برفی و بازی های چون برف بازی و سر سر بازی در زمستان و گرفتن اولین هدیه از عمو، دایی، عمه و خاله در ایام نوروز را مدیون همین تعطیلات هستند.

اما سال 98 این تعطیلات بجای خاطرات شیرین و به یاد ماندنی پر شد از ترس و اضطرابی فراموش نشدنی برای هر خانواده ایرانی طوری که در پرس و جوی کوتاه از آنها می شود رنگ باخته شادی در این ایام را به وضوح دید.

شیوع آنفولانزا شیوع ویروس آنفولانزا واگیر N1H1 در پاییز و زمستان امسال موجب کشته شدن 110 نفر از هموطنان و به تبع آن تعطیلی بسیاری از مدارس و مراکز علمی کشور شد تا رنگ این تعطیلات مانند همیشه برای مردم کشور رنگین کمانی نباشد و زردی رخسارش خبر از سر درونش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کام تلخ تعطیلات با کرونا

کام تلخ تعطیلات با کرونا