مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 16:452020-02-28اجتماعي

ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی در دستگاه های حاکمیتی، مدارس و دانشگاه ها


سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کشور از ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی در دستگاه های حاکمیتی و دولتی و مدارس و دانشگاه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جواد جاویدنیا سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور در مورد ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی در دستگاه های حاکمیتی و دولتی و مدارس و دانشگاه ها گفت: بر اساس قوانین و مقررات کشور و مصوبات شورایعالی فضای مجازی هر گونه استفاده دستگاههای یادشده از شبکه های اجتماعی خارجی ممنوع است و تخلف و در برخی موارد جرم محسوب می شود.

وی افزود: بنابراین با توجه به تعطیلات مراکز آموزشی هر گونه آموزش از راه دور از طریق این شبکه ها ممنوع است و می بایست بر بستر شبکه های اجتماعی داخلی باشد و چنانچه در بسترهای خارجی ممنوعه کلاس و آموزشی برگزار شود فاقد وجاهت قانونی است و دانش آموزان و دانشجویان تکلیفی برای حضور در این آموزشها ندارند و دانشجویان و والدین دانش آموزان می توانند نسبت به این امر از طریق حراست دستگاههای مربوطه شکایت و اعتراض خود را منعکس کنند.

وی گفت: حراست دستگاهها هم مکلف به بررسی و ممانعت از این فعالیتها و در صورت استنکاف انعکاس موضوع حسب مورد به هیئتهای تخلفات اداری یا مراجع قضایی (استنکاف از اجرای قوانین و مقررات کشور موضوع ماده 576 قانون مجازات اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی در دستگاه های حاکمیتی، مدارس و دانشگاه ها

ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی در دستگاه های حاکمیتی، مدارس و دانشگاه ها