مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 18:552020-02-28اقتصادي

امکانات مبارزه با ملخ در خوزستان متناسب با سطح آن نیست


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امکاناتی که برای مبارزه با ملخ ها در اختیار داریم متناسب با سطح آن ها نیست و سازمان جهاد کشاورزی به تنهایی نمی تواند با این آفت مبارزه کند.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امکاناتی که برای مبارزه با ملخ ها در اختیار داریم متناسب با سطح آن ها نیست و سازمان جهاد کشاورزی به تنهایی نمی تواند با این آفت مبارزه کند.

کیخسرو چنگلوایی در جلسه مقابله با هجوم ملخ ها به خوزستان که شامگاه 9 اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مساله هجوم ملخ ها به خوزستان را باید جدی گرفت.

حمله ملخ ها به خوزستان در سال گذشته علی رغم اینکه تجربه اول بود به خوبی کنترل شد و مشکلی در استان ایجاد نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امیدواریم امسال به شکلی عمل کنیم که مشکلی در زمینه هجوم ملخ ها در استان ایجاد نشود زیرا امسال شرایط بسیار نگران کننده تر از سال گذشته است و اگر اتفاقی در بحث ملخ ها رخ دهد ارتزاق 200 هزار بهره بردار حوزه کشاورزی با مشکل مواجه خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: این ملخ ها استعداد تشکیل گروهی به طول 40 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر را دارند و در این زمینه می توانند روزانه حدود 60 تا 150 هزار تن مواد غذایی مصرف کنند و اگر چیزی برای خوردن وجود نداشته باشد حتی تیرهای برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات مبارزه با ملخ در خوزستان متناسب با سطح آن نیست

امکانات مبارزه با ملخ در خوزستان متناسب با سطح آن نیست