مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 04:302020-02-29ورزشي

گفت وگو با معمار تکواندوی ایران


تکواندو از رشته های مدال آور کشورمان در مسابقات جهانی و المپیک بوده و در سال های اخیر نیز تکواندوکاران بسیاری از شهرستان میانه آذربایجان شرقی موفق به پوشیدن هوگوی تیم ملی شده اند که اکثر آن ها مدیون یک مربی استعدادیاب و قهرمان پرور بومی به نام «حسن فلاحی راد» هستند، - ایسنا/آذربایجان شرقی تکواندو از رشته های مدال آور کشورمان در مسابقات جهانی و المپیک بوده و در سال های اخیر نیز تکواندوکاران بسیاری از شهرستان میانه آذربایجان شرقی موفق به پوشیدن هوگوی تیم ملی شده اند که اکثر آن ها مدیون یک مربی استعدادیاب و قهرمان پرور بومی به نام حسن فلاحی راد هستند، کسی که می توان او را "معمار تکواندوی ایران" نامید.

با نگاهی به قهرمانان سال های اخیر در مسابقات کشوری و بین المللی در رده های سنی مختلف، در می یابیم که از یوسف کرمی گرفته تا فرزاد عبدالهی، میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی عنوان داران سابق و کنونی تکواندوی ایران و جهان همه زیر نظر این مربی به عضویت تیم ملی ایران درآمده اند.

نزدیک شدن به آغاز مسابقات المپیک 2020 توکیو بهانه ای شد تا با این مربی در مورد وضعیت تکواندوی کشورمان به گفت وگو بپردازیم.

فلاحی راد در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که فضای حاکم بر اردوی آماده سازی تیم ملی در آستانه ی المپیک چگونه است؟ گفت: در صحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با معمار تکواندوی ایران

گفت وگو با معمار تکواندوی ایران