مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 05:252020-02-29سياسي

باتلاق برجام عبرت نشده که آدرس FATF را می دهید؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اینکه امام خمینی در سخنرانی ها و پیام های سال های دهه 60 تعبیراتی مانند پابرهنه ها و مستضعفین را برای قشر ضعیف و مرفهین بی درد را برای قشر ثروتمند بکار می برد و مسئولین را با تأکیدات فراوان .

- یک روزنامه حامی دولت در توافق خسارت بار برجام ادعا کرد مخالفان تصویب (ملحقات) FATF از سر شکم سیری تصمیم گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اینکه امام خمینی در سخنرانی ها و پیام های سال های دهه 60 تعبیراتی مانند پابرهنه ها و مستضعفین را برای قشر ضعیف و مرفهین بی درد را برای قشر ثروتمند بکار می برد و مسئولین را با تأکیدات فراوان به رسیدگی به قشر محروم و دوری از مرفهین بی درد توصیه می کرد به این دلیل بود که فاصله طبقاتی را قبول نداشت.

یکی از اهداف مهم امام خمینی از تأسیس نظام جمهوری اسلامی این بود که فاصله طبقاتی را از میان بردارد، فقر را ریشه کن نماید و جامعه را از لوث وجود حرام خوارانی که با پول های کثیف و انباشته خود به عدالت اقتصادی و اجتماعی و اخلاقی و سیاسی ضربه های کاری می زنند پاک کند.

از سیاست های غلط اقتصادی کنونی و ناکارآمدی های بعضی مسئولین کنونی که بگذریم، بعضی رقابت های سیاسی میان جناح ها و باند های قدرت نیز به گسترش فقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باتلاق برجام عبرت نشده که آدرس FATF را می دهید؟!

باتلاق برجام عبرت نشده که آدرس FATF را می دهید؟!