مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 05:402020-02-29دانش

مرکز تحقیقات حقوق و معاضدت قضایی در دانشگاه آزاد شاهرود ایجاد شد


رییس دانشگاه آزاد شاهرود از ایجاد مرکز تحقیقات حقوق و معاضدت قضایی در این دانشگاه خبر داد و گفت: با این حساب تعداد مراکز تحقیقانی موجود در این دانشگاه به سه واحد افزایش یافت.

- سید احمد ابوالقاسمی فر در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه مرکز تحقیقات حقوق و معاضدت قضایی در دانشگاه آزاد شاهرود ایجاد شد، ابراز داشت: این مرکز امکان کارآموزی حقوقی را به صورت رایگان را برخلاف سایر دانشگاه ها برای دانشجویان فراهم کرده است که این مهم موجب شاخص شدن رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در بین دانشگاه های ارائه دهنده این رشته در سطح کشور می شود.

وی ضمن بیان اینکه با ایجاد این مرکز تعداد مراکز تحقیقاتی موجود در این واحد دانشگاهی به سه مرکز افزایش یافت، افزود: با توجه به وجود ضعف آموزش علمی برای دانشجویان حقوق ایجاد این مرکز مطرح و این مرکز را در ساختمانی با زیربنای حدود 460 مترمربع و در کنار مرکز تحقیقات مواد مؤثره گیاهان دارویی ایجاد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به برگزاری موفق کارگاه های درون دانشگاهی و همچنین دوره شبیه سازی دادرسی در حقوق داخلی برای اولین بار در سطح دانشگاه های کشور (موت کورت) در چهار اردیبهشت ماه امسال اشاره کرد و ابراز داشت: این مرکز تاکنون درزمینهٔ حقوقی و طرح های برون دانشگاهی فعالیت های زیادی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تحقیقات حقوق و معاضدت قضایی در دانشگاه آزاد شاهرود ایجاد شد

مرکز تحقیقات حقوق و معاضدت قضایی در دانشگاه آزاد شاهرود ایجاد شد