مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 05:402020-02-29اقتصادي

انتشار اسناد خزانه راهکار کنترل نقدینگی و تورم در جامعه


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: از ردیف های مختلف 95 میلیارد تومان اعتبار عمرانی تاکنون جذب استان اردبیل شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: از ردیف های مختلف 95 میلیارد تومان اعتبار عمرانی تاکنون جذب استان اردبیل شده است.

هاشم مظفری در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت درآمدی دولت اعتبارات عمرانی برخلاف جاری تخصیص 100 درصد پیدا نمی کند ولی آنچه که مهم است، در کنار اعتبارات محدود استانی تلاش مدیران دستگاه های اجرایی، مقام عالی استان و پیگیری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مجموعه اقتصاد دارایی در جذب اعتبارات ملی است.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی به ویژه در حوزه آب و خاک در سال گذشته و امسال از محل صندوق توسعه ملی منابع خوبی جذب شرکت آب منطقه ای و جهاد کشاورزی استان اردبیل شده تا پروژه های بزرگی را عملیاتی کنند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با اشاره به تخصیص اعتبارات عمرانی و جاری و همچنین سه درصد درآمد حاصل از نفت و مالیات بر ارزش افزوده برای دستگاه های مختلف اجرایی بیان کرد: تا پایان دی ماه امسال 85 میلیارد تومان اعتبار از ردیف منابع عمرانی استان جذب شده تا پروژه های عمرانی عملیاتی و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اسناد خزانه راهکار کنترل نقدینگی و تورم در جامعه

انتشار اسناد خزانه راهکار کنترل نقدینگی و تورم در جامعه