مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 06:102020-02-29ورزشي

مجوز فعالیت 54 سازمان مردم نهاد جوانان در کردستان صادر شده است


درحال حاضر 54 سازمان مردم نهاد در شهرستان های این استان بامجوز اداره کل ورزش و جوانان کردستان در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد جولایی صبح شنبه در سومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان کردستان، اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان باید به ازای هر پنج هزار نفر جوان یک سمن وجود داشته باشد که با رسیدن به این تعداد در کردستان فاصله بسیاری داریم.

وی با بیان اینکه باید 111 سازمان مردم نهاد در کردستان داشته باشیم، افزود: در حال حاضر تنها 54 سمن در سطح استان داریم که تعدادی از آنها نیز به دلایلی غیرفعال هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی در شهرستان ها این است که فرمانداران به تشکیل سمن ها اعتقادی ندارند و حتی جلسات ستاد ساماندهی جوانان را بر گزار نکرده و اعتقادی به جوانان ندارند.

جولایی یادآور شد: بسیاری از جوانانی که در این سازمان های مردمی تجربیات ارزنده ای دارند که بدون هیچ چشمداشتی این تجربیات را در اختیار همه قرار می دهند و می توانند در راه توسعه بسیار موثر باشند.

وی بیان کرد: بنا بر دستورالعمل باید سالانه شش جلسه ستاد ساماندهی جوانان در استان برگزار شود که متاسفانه تاکنون تنها توانسته ایم سه جلسه را برگزار کنیم و این امر می تواند در کاهش فعالیت های این سمن ها تاث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز فعالیت 54 سازمان مردم نهاد جوانان در کردستان صادر شده است

مجوز فعالیت 54 سازمان مردم نهاد جوانان در کردستان صادر شده است