مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 06:362020-02-29پزشكي

پلیس فتا پیگیر شایعه سازان حادثه مرکز درمانی توحید هستند


مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متاسفانه انتشار یه شایعه بی پایه و اساس منجر به آتش سوزی در مرکز درمانی شهرک توحید شد.

- فاطمه نوروزیان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد حادثه شب گذشته در محله شهرک توحید در بندرعباس بیان داشت: مرکز درمانی شهرک توحید به عنوان یکی از مراکز تشخیص بیماران حاد تنفسی مشخص شده بود که پس از شناسایی و تشخیص بیماری، بیماران را به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل خواهند کرد.

وی عنوان کرد: متأسفانه برخی از افراد ناآگاه با انتشار پیام هایی که در این مرکز بیماران با علائم ویروس کرونا بستری و درمان می شوند باعث تشویش اذعان عمومی شدند و اهالی محله شهرک توحید با تصور صحیح بودن این پیام اقدام به رفتارهای ناهنجار در مقابل این مرکز درمانی می کنند.

نوروزیان خاطرنشان کرد: در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بخش ویژه بستری افراد مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است، با توجه به شرایط کنونی همچون سایر استان های درگیر بیماری کرونا، مرکز شفا بندرعباس ه مختص به بیماران سوختگی دارد را به مرکز نگهداری بیماران مشکوک به ویروس کرونا در نظر گرفته ایم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: بیماران مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی و درمانگاه ها نگهداری نخواهند شد زیرا با توجه به نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا پیگیر شایعه سازان حادثه مرکز درمانی توحید هستند

پلیس فتا پیگیر شایعه سازان حادثه مرکز درمانی توحید هستند