مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 07:152020-02-29فرهنگي

اعلام برگزیدگان جشنواره «اشک انار» و «یوسف» در مازندران


دبیر اجرایی نهمین جشنواره شعر و داستان کوتاه در مازندران از اعلام برگزیدگان جشنواره «اشک انار» و «یوسف» در این استان خبر داد.

- دبیر اجرایی نهمین جشنواره شعر و داستان کوتاه در مازندران خبر داد اعلام برگزیدگان جشنواره اشک انار و یوسف در مازندران ایسنا/مازندران دبیر اجرایی نهمین جشنواره شعر و داستان کوتاه در مازندران از اعلام برگزیدگان جشنواره اشک انار و یوسف در این استان خبر داد.

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، سیدمحمد صادقی سنگدهی برگزیدگان نهمین جشنواره شعر اشک انار و داستان کوتاه یوسف این استان را اعلام کرد.

وی از ارسال 800 اثر به دبیرخانه جشنواره شعر خبر داد و اظهار کرد: 225 شاعر مازندرانی در بخش های مختلف این جشنواره با هم به رقابت پرداختند.

دبیر اجرایی نهمین جشنواره شعر و داستان کوتاه مازندران با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره داستان کوتاه یوسف نیز همزمان با این مراسم در نظر گرفته شده بود، گفت: 90 داستان از 50 نویسنده مازندرانی به این جشنواره ارسال شده است.

صادقی سنگدهی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره ها در 12 اسفند ماه در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه ریزی شده بود، افزود: به علت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا برنامه لغو شد و حق الزحمه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برگزیدگان جشنواره «اشک انار» و «یوسف» در مازندران

اعلام برگزیدگان جشنواره «اشک انار» و «یوسف» در مازندران