مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 07:202020-02-29سياسي

پیش بینی یک بند ایزوله برای مددجویان مشکوک به کرونا درزندان همدان


یک بند یا اتاق برای جداسازی و ایزوله کردن مددجویان دارای علامت ویروس کرونا در زندان درنظر گرفته شده و مددجویان به طور مرتب مورد پایش قرار می گیرند.

- پژمان پروین در گفتگو با خبرنگار مهر از اقدامات ویژه و گسترده در خصوص مبارزه با اپیدمی و شیوع ویروس کرونا در زندان های استان همدان خبر داد و گفت: قبل از اعلام رسمی خبر شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان، این اداره کل اقدامات پیشگیرانه خود را در راستای حفظ سلامت کارکنان و مددجویان برنامه ریزی، ساماندهی و اجرا و در راستای صیانت از خانواده های زندانیان به صورت منظم و طبق برنامه های گذشته نسبت به اعطای ملاقات خانواده ها با زندانیان اقدام کرده و ملاقات ها استمرار دارد.

مدیرکل زندان های همدان اقدامات را تشریح کرد و افزود: با تشکیل اکیپ از زندان های تابعه استان سرکشی و ضمن تشکیل جلسات در محل، نیازها شناسایی و دستور مقتضی صادر و حساسیت لازم نسبت به حفظ سلامت کارکنان و مددجویان در مراکز زیر مجموعه ایجاد شد.

وی ادامه داد: با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در بهداشت و درمان زندان های تابعه کلاس های آموزشی برای کارکنان و مددجویان برگزار و آموزش های پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از شیوع و اپیدمی بیماری ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی یک بند ایزوله برای مددجویان مشکوک به کرونا درزندان همدان

پیش بینی یک بند ایزوله برای مددجویان مشکوک به کرونا درزندان همدان