مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-29اقتصادي

صادرکنندگان در انتظار پرداخت مشوق های صادراتی


با وجود کاهش درآمدهای نفتی ناشی از تحریم ها و در حالی که صادرات غیرنفتی یکی از راهکارهای برون رفت کشور از شرایط بد اقتصادی است، اما هنوز بسته حمایت از صادرات محقق نشده و صادرکنندگان در انتظار پرداخت مشوق صادراتی و یارانه نمایشگاهی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در شرایطی که تحریم های یکجانبه و ناعادلانه آمریکا بر صادرات نفت، گاز، محصولات پتروشمی سایه انداخته و صادرات این بخش با محدودیت مواجه شده است، توسعه صادرات غیرنفتی اصلی ترین راهکار برای خروج از شرایط کنونی اقتصاد کشور است.

  با وجود کاهش درآمدهای نفتی بر اثر تحریم ها و علیرغم اینکه یکی از نسخه های اصلی نجات کشور از شرایط رکود تورمی توسعه صادرات غیرنفتی است، اما  با وجود اینکه به واپسین روزهای سال 98 نزدیک می شویم، انتظار صادرکنندگان که پرداخت مشوق های صادراتی و یارانه های نمایشگاهی عملی نشده است.

  این در حالی است که همواره برگزاری نمایشگاه های بین المللی به عنوان یکی از مهمترین ابزارها برای نفوذ در بازار سایر کشورها و افزایش صادرات محسوب می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سوم بهمن ماه امسال ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و چارچوب برنامه ملی پیشبرد برون گرایی اقتصاد و همچنین به منظور تحقق اهداف توسعه صادرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرکنندگان در انتظار پرداخت مشوق های صادراتی

صادرکنندگان در انتظار پرداخت مشوق های صادراتی