مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 10:162020-02-29فرهنگي

رحیمی: بلاتکلیفی بیمه بیکاری هنرمندان /قانونی در این زمینه تصویب نشده است


محمودرضا رحیمی با توجه به شرایط کنونی هنرمندان در ایام تعطیلی سالن ها عنوان کرد: امسال به طرق مختلف سالن های تئاتر و گروه ها متضرر شدند تا حال که به دلیل ویروس کرونا و عدم امکانات سالن ها تعطیل هستند متأسفانه هنوز چیزی به عنوان قانون بیمه بیکاری هنرمندان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، این روزها که به دلیل شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا شاهد تعطیلی سالن های فرهنگی ـ هنری سینما، تئاتر و کنسرت هستیم یکی از موضوعاتی که به ذهن رسانه ها می رسد بحث بیمه هنرمندان و بیمه بیکاری آنها در شرایط اضطراری است در این عرصه با محمودرضا رحیمی، سخنگوی خانه تئاتر و عضو هیئت مدیره خانه تئاتر گفت وگو کردیم.

  *جناب رحیمی این روزها که تئاتر تعطیل است ، خانه تئاتر در چه فعالیتی است؟ ما هم مثل سایر اقشار جامعه، به هرحال مسئله تعطیلی تئاتر این روزها خیلی جدی باید مورد توجه قرار بگیرد، این مسئله به عنوان یک اتفاق فرهنگی در روزهایی که می توانست بار فرهنگی داشته باشد و پس از جشنواره هنرمندان مشغولیت زیاد داشته باشند.

اینکه به دلیل نبود امکانات باید سالن ها تعطیل شود و هم ضرر و زیانی که به گروه ها و سالن ها میخورد، خیلی نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی: بلاتکلیفی بیمه بیکاری هنرمندان /قانونی در این زمینه تصویب نشده است

رحیمی: بلاتکلیفی بیمه بیکاری هنرمندان /قانونی در این زمینه تصویب نشده است