مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 10:302020-02-29فرهنگي

اعلام برندگان نهمین جشنواره شعر اشک انار و داستان کوتاه یوسف


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران برگزیدگان نهمین جشنواره شعر «اشک انار» و داستان کوتاه «یوسف» مازندران را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار عبدالله ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از  ارسال 800 اثر به دبیرخانه جشنواره شعر خبر داد که 225 شاعر مازندرانی در بخش های مختلف این جشنواره با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: اختتامیه جشنواره داستان کوتاه یوسف نیز همزمان با این مراسم در نظر گرفته شده بود، 90 داستان از 50 نویسنده مازندرانی در این جشنواره شرکت کرده بودند.

ملکی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره ها در 12 اسفند ماه در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه ریزی شده بود، افزود: به علت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا برنامه لغو شد و حق الزحمه داوران و جایزه 41 برگزیده جشنواره شعر و 12 برگزیده داستان یوسف به حساب آن ها واریز می شود.

این مسؤول از چاپ کتاب نهمین جشنواره شعر اشک انار و همچنین داستان کوتاه یوسف توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران خبر داد و گفت: کتاب جشنواره نیز برای برگزیدگان ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: برندگان این جشنواره فریدون اکبری شلدره و ذبیح الله ذبیحی سوادکوهی هستند، داوران جشنواره شعر اشک انار ذبیح الله ذبیحی سوادکوهی ، وحید دانا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برندگان نهمین جشنواره شعر اشک انار و داستان کوتاه یوسف

اعلام برندگان نهمین جشنواره شعر اشک انار و داستان کوتاه یوسف