مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 10:402020-02-29سياسي

نصب یک دستگاه تست کرونا ویروس در یزد


سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که پنج دستگاه تست بیماری کرونا در کشور وجود دارد، گفت: شهرداری یزد یک دستگاه تست کرونا را خریداری و در این استان مستقر می کند.

- ایسنا/یزد سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که پنج دستگاه تست بیماری کرونا در کشور وجود دارد، گفت: شهرداری یزد یک دستگاه تست کرونا را خریداری و در این استان مستقر می کند.

حمیدرضا قمی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده و در دستور کار شورای اسلامی شهر یزد برای مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: پنج دستگاه تست بیماری کرونا در کشور وجود دارد که از این تعداد قرار است یک دستگاه توسط شهرداری یزد خریداری و در این استان مستقر شود.

وی افزود: استفاده از بیلبوردهای شهری برای آموزش شهروندی در بحث کرونا، ضدعفونی کردن شبانه ناوگان حمل و نقل و سرویس بهداشتی عمومی، از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار شهرداری یزد است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که شهرداری همسو با متولی بهداشت و درمان نسبت به کنترل شیوع کرونا اقدام می کند، گفت: کنترل مبادی ورودی شهر یزد از دیگر اقدامات در دستور کار است.

این عضو شورای شهر در ادامه طرح بازپیرایی 71 پارک سطح شهر را از دیگر اقدامات در دستور کار جدی شورا و شهرداری یزد دانست و تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب یک دستگاه تست کرونا ویروس در یزد

نصب یک دستگاه تست کرونا ویروس در یزد