مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 11:072020-02-29اقتصادي

رییس سازمان صمت خوزستان: مردم نگران تامین کالای اساسی نباشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا امیر حسین نظری شنبه در حاشیه بازدید از انبارهای ذخیره کالای اساسی در بندر امام خمینی (ره) استان در جمع خبرنگاران بیان کرد: هیچگونه مشکلی در تامین این کالاها در بخش های مختلف وجود ندارد ، برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خوزستان و کشور واردات کالاهای اساسی و تخلیه آنها در حال انجام است.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با پارسال 60 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال ذخیره سازی کالاهای اساسی انجام گرفته است.

نظری ادامه داد: 40درصد نیز واردات کالا در این مدت نسبت به پارسال افزایش یافته و درحال حاضر هیچ کمبودی در بحث کالاهای اساسی نداریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد : تامین کالاهای مورد نیاز مردم به ویژه با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز در حال انجام است و نسبت به پارسال تا 2 برابر کالای اساسی ذخیره سازی شده است.

انجام تست های لازم برای کنترل بهداشتی کالاهای وارداتی رییس سازمان صمت استان ادامه داد: قبل از تخلیه و بارگیری کالاها در بندرآزمایشات لازم توسط بهداشت ، اداره استاندارد و غذا و دارو با توجه به شیوع ویروس کرونا انجام می شود و مردم نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

نظری ادامه داد: قرنطینه و آزمایش های لازم بر کالاهای وارداتی قبل از بارگیری انجام می شود و بر اساس نتایج به دست آمده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان صمت خوزستان: مردم نگران تامین کالای اساسی نباشند

رییس سازمان صمت خوزستان: مردم نگران تامین کالای اساسی نباشند