مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 11:502020-02-29اقتصادي

نمایشگاه گلف فود؛ فرصتی طلایی برای رشد تجاری و اقتصادی


نمایشگاه گلف فود (Gulfood) دبی یکی از اصلی ترین پایگاه های توسعه ی تجارت شرکت های موادغذایی در جهان است که سالانه میزان بیش از پنج هزار عرضه کننده محصولات غذایی از 150 کشور است.

- نمایشگاه گلف فود (Gulfood) دبی یکی از اصلی ترین پایگاه های توسعه ی تجارت شرکت های موادغذایی در جهان است که سالانه میزان بیش از پنج هزار عرضه کننده محصولات غذایی از 150 کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، و به نقل از شرکت پتروکهکشان تجارت آسیا ، بیست وپنجمین دوره نمایشگاه گلف فود در تاریخ 16 الی 20 فوریه 2020 (27 بهمن الی 1 اسفند 1398) در مرکز تجارت جهانی دبی(Dubai World Trade Centre) در حالی برگزار شد که بیش از 5 هزار عرضه کننده موادغذایی و نوشیدنی از پنج قاره جهان در آن حضور داشتند.

نمایشگاه گلف فود دبی 2020 سالانه تولیدکنندگان مطرح این عرصه در این نمایشگاه اختصاصی جمع می شوند تا آخرنی دستاوردهای خود را به بازارهای هدف خود شامل کشورهای آسیای میانه، شمال آسیا و آفریقا معرفی کنند.

حضور بازدیدکنندگان و خریدارانِ 150 کشور برگزاری نمایشگاه Gulfood برای بیست و پنجمین بار و جذب تولیدکنندگان، بازرگانان و سایر فعالان حوزه موادغذایی از 150 کشور، بیش از هر چیز بیانگر موفقیت دست اندرکاران این رویداد بین المللی در معرفی آن به عنوان مرکزی برای توسعه روابط تجاری و جستجوی بازارهای جدید در سطح بین المللی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گلف فود؛ فرصتی طلایی برای رشد تجاری و اقتصادی

نمایشگاه گلف فود؛ فرصتی طلایی برای رشد تجاری و اقتصادی