مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 12:152020-02-29سياسي

حوزه نمایندگی سازمان تبلیغات در خوزستان توسعه می یابد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در راستای انجام برنامه های بهتر و بیشتر فرهنگی و تبلیغی، «حوزه های نمایندگی سازمان تبلیغات در خوزستان» توسعه می یابد.

- اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در راستای انجام برنامه های بهتر و بیشتر فرهنگی و تبلیغی، حوزه های نمایندگی سازمان تبلیغات در خوزستان توسعه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده ظهر شنبه در حاشیه بازدید استاندار از اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: هدف از این جلسه، ارائه گزارش عملکرد به نماینده عالی دولت در استان اعم فعالیت های انجام شده در حوزه های سخت افزاری، توسعه ظرفیت های دفاتر و نمایندگی ها، در حوزه نرم افزاری نیز با استفاده از ظرفیت های 10 هزار نفره مردمی بتوانیم به خوبی از ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون در 31 نقطه استان دفتر سازمان تبلیغات فعال است، افزود: در 6 شهر دیگر صحبت های اولیه احداث نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده و در سال آینده شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان بیان کرد: هدف از این توسعه زیرساختی این بوده است که بتوانیم فعالیت فرهنگی را گسترش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه نمایندگی سازمان تبلیغات در خوزستان توسعه می یابد

حوزه نمایندگی سازمان تبلیغات در خوزستان توسعه می یابد