مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 12:502020-02-29سياسي

نصب چراغ راهنمایی هوشمند در کرج/ راه اندازی خط دوچرخه سواری


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از نصب نخستین چراغ راهنمایی هوشمند در کرج خبر داد و گفت: دومین چراخ نیز تا پایان امسال نصب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا احمدی نژاد بعدازظهر شنبه در نشستی خبری با اشاره به اهمیت حل معضلات ترافیکی و تبعات ناشی از آن در کلان شهری مانند کرج که طی سالیان گذشته با توسعه سریع همراه بوده است، گفت: تلاش ما برای کم کردن معضل ترافیک و جلوگیری از پیشرفت آن است.

وی با تاکید بر اقدامات انجام شده برای کاهش آمار تلفات عابرین پیاده در تصادفات شهری، گفت: پنج معبر در خیابان های کرج از جمله شهید بهشتی، 45 متری گلشهر و درختی و همچنین در بلوار دانش آموز و طالقانی به عنوان پایلوت انتخاب شده تا محل عبور عرضی عابر پیاده، مناسب سازی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به انجام نرده گذاری ها و کانالیزه کردن محل عبور عابر پیاده در جاده ملارد و بلوار بسیج، گفت: در بلوار بسیج از آشکارساز عبور عرضی عابر پیاده استفاده شده تا نور مناسب ایجاد شود.

احمدی نژاد با اشاره به نصب تابلوهای هدایت مسیر، گفت: طرح شهر خوانا امسال به پایان رسیده است.

وی با اشاره به استفاده از چراغ راهنمایی های جدید در 4 تقاطع شهر کرج، گفت: بیست و دوم بهمن ماه امسال نخستین چراغ راهنمایی هوشمند در تقاطع هفت تیر نصب و بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب چراغ راهنمایی هوشمند در کرج/ راه اندازی خط دوچرخه سواری

نصب چراغ راهنمایی هوشمند در کرج/ راه اندازی خط دوچرخه سواری