مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 13:002020-02-29فرهنگي

پخش سریال نوستالژیک «در برابر باد»


شبکه چهار سیما سریال خاطره انگیز «در برابر باد» که در دهه 1360 از تلویزیون ایران پخش شده است را هر شب به روی آنتن می برد.

- شبکه چهار سیما سریال خاطره انگیز در برابر باد که در دهه 1360 از تلویزیون ایران پخش شده است را هر شب به روی آنتن می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، سریال استرالیایی در برابر باد به کارگردانی سایمن وینسر و جرج تی.

میلر محصول 1978 است.

این سریال که پخش آن از امروز در شبکه چهار سیما آغاز شده است، در 9 قسمت هر شب ساعت 12 بامداد پخش و ساعت 18 باز پخش می شود.

داستان این سریال درباره یک دختر 18ساله ایرلندی به نام مری گرت (مری لارکین) است که سال 1797به مدت هفت سال از سوی مأموران ارتش بریتانیا همراه خانواده خود به مستعمره های این کشور در نیو ساوث ویلز استرالیا تبعید می شود.

آشنایی مری با جوانی انگلیسی به نام جاناتان گرت (جان انگلیش) و ازدواج آن ها ماجراهایی را رقم می زند که در هر قسمت بخشی از آن روایت می شود جان اینگلیش در نقش جاناتان و مری لارکین در نقش مری بازیگران اصلی در برابر باد هستند و کری مگوایر، وارویک سیمز، فرانک گالاکر، فردریک پارسلو و جرارد کندی دیگر نقش های این درام تاریخی را ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش سریال نوستالژیک «در برابر باد»

پخش سریال نوستالژیک «در برابر باد»