مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 13:152020-02-29سياسي

ضرورت توجه به حل مشکل کنکور و سربازی اعضای تیم ملی ربوکاپ


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که لازم است شرایطی ایجاد شود که فعالان رباتیک برای هزینه فعالیت های خود نیازمند به هیچ شخص و نهادی نباشند، - گفت: حل مشکل کنکور، سربازی و .

اعضای تیم ملی ربوکاپ باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، همچنین حل مشکلات مختلف سفرهای خارجی اعضای تیم های ملی علم و فناوری کشور با همکاری همه نهادهای ذیربط باید به سرعت انجام گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعیدرضا عاملی در دیدار با اعضای تیم ملی ربوکاپ دانش آموزی که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، با اشاره به ظرفیت های فراوان فناوری های نسل چهارم اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته بخش صنعت نسل چهارم و شاخه های مختلف این صنعت قابلیت فراوانی برای خلق ثروت و ارزش افزوده دارد.

وی افزود: صنعت هوش مصنوعی تحولات بزرگی ایجاد کرده و با بهره گیری از این فناوری از این پس شاهد خطاهای رایج که ناشی از تصمیم گیری های انسانی است، نخواهیم بود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: با گسترش صنعت ربوکاپ و جایگزینی ربات ها در روند تولید و به تبع آن افزایش بهره وری شاهد کاهش قیمت تمام شده محصولات خواهیم بود.

وی افزود: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) می تواند در زمینه حمایت از اعضای تیم ربوکاپ جدی تر وارد عمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به حل مشکل کنکور و سربازی اعضای تیم ملی ربوکاپ

ضرورت توجه به حل مشکل کنکور و سربازی اعضای تیم ملی ربوکاپ