مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 16:252020-02-29حوادث

خودکشی قاتل فراری در درگیری با پلیس/ ایستگاه آخر هم رنگ خون گرفت


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از خودکشی قاتل فراری پس از درگیری و تیراندازی با پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار جاویدان در خصوص این خبر، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در حین گشت زنی در محور حمیل به یک دستگاه پژو پارس به رانندگی یک مرد و سرنشینی یک زن مشکوک و دستور ایست می دهند.

وی ادامه داد: راننده بدون توجه به دستور پلیس با افزودن به سرعت خود اقدام به فرار کرد و پس از تعقیب و گریز زمانی که عرصه را به خود تنگ دید با پناه گرفتن شروع به تیراندازی می نماید.

فرمانده انتظامی استان با اشاره این مطلب که سریعا محل توسط ماموران محاصره و از فرد تیرانداز خواسته می شود که خود را تسلیم کند،  بیان داشت: متهم خود را قاتل دو نفر در شهرستان ایوان غرب استان ایلام معرفی و می گوید هر فردی به وی نزدیک شود به او شلیک خواهد کرد.

  این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بلافاصله موضوع  از انتظامی استان ایلام استعلام و صحت ادعای وی تایید می شود و در ادامه موضوع به قاضی کشیک اعلام می گردد.

سردار جاویدان تصریح کرد: پس از ساعتی درگیری و تیراندازی بین پلیس و فرد قاتل، هنگامی که قاتل راه فراری از چنگال پر قدرت پلیس پیدا نمی کند با شلیک به قلب خود خودکشی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکشی قاتل فراری در درگیری با پلیس/ ایستگاه آخر هم رنگ خون گرفت

خودکشی قاتل فراری در درگیری با پلیس/ ایستگاه آخر هم رنگ خون گرفت