مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 16:352020-02-29پزشكي

بیمارستان آتیه همدان رتبه اول زایمان طبیعی را کسب کرد


مدیردرمان تامین اجتماعی همدان از کسب رتبه اول بیمارستان آتیه همدان در زایمان طبیعی طبق سالنامه آماری دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد.

- علیرضا صفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با انتشار اطلاعات سالنامه آماری از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال 97 خوشبختانه وضعیت بیمارستان های تامین اجتماعی مطلوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 19 بیمارستان سطح استان دو بیمارستان آتیه همدان و غرضی ملایر متعلق به سازمان تامین اجتماعی 11 درصد تخت های فعال استان را به خود اختصاص داده اند گفت: این دو بیمارستان با 317 تخت فعال در مجموع 11 درصد از تخت های فعال استان را به خود اختصاص دادند.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه سال گذشته 48 هزار و 783 نفر در این دو بیمارستان بستری شدند گفت: 20 هزار و 746 عمل جراحی و 9 هزار و 56 زایمان در این دو مرکز صورت گرفته که سهم بستری بیمارستان های سازمان معادل 17 درصد، سهم جراحی 18درصد و سهم زایمان معادل 32 درصد مجموع عملکرد بیمارستان های استان بوده است.

وی ادامه داد: سهم تخت فعال سازمان در استان 11 درصد است و سهم ارائه خدمت به بیماران به مراتب بیشتر از آن بوده و این مورد نشان از عملکرد مناسب سازمان در بخش درمان استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان آتیه همدان رتبه اول زایمان طبیعی را کسب کرد

بیمارستان آتیه همدان رتبه اول زایمان طبیعی را کسب کرد