مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 17:252020-02-29ورزشي

حمیده عباسعلی هم المپیکی شد


نماینده وزن 68+ کیلوگرم کاراته بانوان ایران با صعود به دیدار نهایی لیگ جهانی کاراته وان اتریش، موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

- نماینده وزن 68+ کیلوگرم کاراته بانوان ایران با صعود به دیدار نهایی لیگ جهانی کاراته وان اتریش، موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان دومین روز از رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در سالزبورگ اتریش، حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم بانوان ایران راهی دیدار نهایی شد، ذبیح الله پورشیب راهی دیدار رده بندی شد اما سجاد گنج زاده و رزیتا علیپور از دور رقابت ها کنار رفتند.

حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل الساندرا استابلوا از بلغارستان 5 بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه نیز چنیز جمی از تونس را 3 بر صفر شکست داد.

وی سپس صوفیا برولتسوا از قزاقستان را 2 بر صفر برد و در نیمه نهایی نیز با برتری 4 بر 3 مقابل ماریا تورس گارسیا از اسپانیا راهی دیدار فینال شد تا دومین و آخرین فینالیست کاراته ایران در این رقابت ها پس از بهمن عسگری باشد.

اما سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم ایران که مقابل حریف آمریکایی شکست خورده بود، با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی گروه شانس مجدد شد اما در این مرحله نیز مقابل دانیل گایسینسکی از کانادا 5 بر 2 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمیده عباسعلی هم المپیکی شد

حمیده عباسعلی هم المپیکی شد