مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 17:352020-02-29سياسي

2 خدمت جایش را به 2 خطبه نماز جمعه لاهیجان داد


نماز جمعه این هفته لاهیجان به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری لغو شد ولی امام جمعه لاهیجان در ابتکاری جالب دو خدمت برای مردم را جایگزین دو خطبه نماز جمعه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه شهرستان لاهیجان در اقدامی تحسین برانگیز باهدف صیانت از سلامتی نمازگزاران در بحران فراگیر کروناویروس، برگزاری نماز جمعه لاهیجان را لغو و کارکرد عملیاتی نماز را با ارائه دو خدمت ستودنی تغییر داد.

حجت الاسلام سلیمانی در خدمت نخست با ایجاد ستاد مردمی مبارزه با کرونا در دفتر خود و فراخوان فعالان و سفیران سلامت مردم ازجمله نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس، روسای اوقاف، هلال احمر، مرکز بهداشت و تنی چند از مسؤولین و کارشناسان به بحث و بررسی کارشناسی در خصوص چگونگی استفاده از ظرفیت عملیاتی شهرستان در این خصوص پرداختند که قرار شد بلافاصله عملیاتی شود.

 امام جمعه لاهیجان در خدمت دوم به دیدار از بیماران و پرستاران بیمارستان پیروز این شهر رفت و ضمن بازدید میدانی و بررسی روند خدمات رسانی رزمندگان عرصه سلامت به گفت وگو با این مجموعه خدوم پرداخت.

سلیمانی در جمع پرستاران و پزشکان این بیمارستان خطاب به آنان گفت امروز به معنای واقعی کلمه، لاهیجان حرم سلامت و پرستاران ازجان گذشته و مدافعان سلامتی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 خدمت جایش را به 2 خطبه نماز جمعه لاهیجان داد

2 خدمت جایش را به 2 خطبه نماز جمعه لاهیجان داد