مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 17:552020-02-29ورزشي

بورنموث 2- 2 چلسی؛ آلونسو فرشته نجات تیم لمپارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چلسی بعد از شکست تلخ در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، امشب از سری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس مهمان بورنموث بود و در نهایت با تساوی 2-2 مقابل حریف خود متوقف شد.

- چلسی در حالی که تا دقایق پایانی از بورنموث عقب بود، گل تساوی را به ثمر رساند تا از شکست گریخته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، چلسی بعد از شکست تلخ در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، امشب از سری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس مهمان بورنموث بود و در نهایت با تساوی 2-2 مقابل حریف خود متوقف شد.

در همان دقایق ابتدایی بازی بورنموث دو حمله بسیار خطرناک روی دروازه چلسی ترتیب داد که یکی از آن ها با مهار خوب ویلی کابایرو همراه شد و توپ بعدی نیز با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه عبور کرد.

چند دقیقه بعد چلسی روی ضربه میسون مونت به یک موقعیت خوب دست یافت اما توپ او تبدیل به گل نشد تا بازی با همان نتیجه بدون گل ادامه پیدا کند.

نکته مهم نیمه اول اما در دقیقه 33 بازی رخ داد؛ جایی که ریس جیمز بعد از یک حرکت خوب از جناح راست توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد؛ الیویه ژیرو ارسال جیمز را با یک حرکت خوب قطع کرد اما توپ او با بد شانسی به تیر دروازه برخورد کرد اما بعد از آن مارکوس آلونسو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورنموث 2- 2 چلسی؛ آلونسو فرشته نجات تیم لمپارد

بورنموث 2- 2 چلسی؛ آلونسو فرشته نجات تیم لمپارد