مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 18:402020-02-29حوادث

اجرای مرحله دوم طرح ضربتی نصر 2 با کشف 11 میلیارد ریال قاچاق سوخت


جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای مرحله دوم طرح ضربتی نصر 2 با کشف 11 میلیارد ریال سوخت و کالای قاچاق در هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری دیگر مأموران انتظامی موفق شدند با اجرای مرحله دوم طرح ضربتی نصر 2 در سطح استان و در عملیات های جداگانه تعداد 14 دستگاه سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: در اجرای این طرح در بازرسی دقیق از خودروها جمعاً 62 هزار و 300 لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه تعداد 14 نفر از عوامل قاچاق این محموله های سوختی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان دیگر کشفیات و نتایج حاصله در اجرای این طرح ضربتی را: کشف 19 رأس احشام، 6 هزارو 972 قلم لوازم آرایشی، 1 میلیون و552 هزار نخ انواع سیگار، 6 دستگاه بیت گوین، 5 هزار و 908 ثوب البسه، 654 جفت کفش و پاکسازی 2 محل دپو سوخت عنوان کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان ارزش ریالی این محموله های قاچاق کشف شده را 11 میلیارد و 150 میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله دوم طرح ضربتی نصر 2 با کشف 11 میلیارد ریال قاچاق سوخت

اجرای مرحله دوم طرح ضربتی نصر 2 با کشف 11 میلیارد ریال قاچاق سوخت