مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 19:302020-02-29سياسي

نصف روز با جهادگران جنگ کرونا


خانم عکاس و آقای فیلمبردار تجهیزاتشان را برای خروج استریل کردند و من سرخوشانه برایشان از کرونایی قصه می بافتم که زورِ احتیاطِ شرط عقلمان به آن نرسید و وسوسه دیدن جهادگران جنگ کرونا ما را به بخش قرنطینه کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، طاعون می تواند به عظمت یافتن کسی کمک کند؛ با وجود این وقتی انسان فلاکتی را که طاعون همراه می آورد می بیند باید دیوانه یا کور و یا بزدل باشد که در برابر آن تسلیم شود.

، جمله های آلبر کامو در ذهنم میدرخشد، کتاب طاعونش را می بندم و با خودم تکرار می کنم طاعون می تواند به عظمت یافتن کسی کمک کند .

انگشتانم برای نبستن بند کفش هایم به اندازه کافی سرد شده بودند و پاهایم برای هر قدم با خودشان کلنجار می رفتند، درِ خانه را که باز کردم بوی تلخ ترس مشامم را زد و مویرگ هایم از وهم مرگ به ضربان افتاد، شهر پر از فریاد سکوت شده بود، برگشتم و درِ خانه را مثل هر روز که با عجله بیرون می رفتم محکم به هم کوبیدم اما صدای اعتراض پیرمرد همسایه به خوابی عمیق فرو رفته بود.

به دستانم خیره شدم، همان هایی که با آن درِ خانه را کوبیده و حالا به آن تکیه زده بودم، محلول الکل را درآوردم تا خودم را ضدعفونی کنم آن هم با مغزی که از شدت خیالات وهم آلودش عفونی شده بود! دست تکانی ماسک ها مانند کسی که علی رغم ترس از ارتفاع خودش را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصف روز با جهادگران جنگ کرونا

نصف روز با جهادگران جنگ کرونا