مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 04:402020-03-01سياسي

نماینده تهران: سلامت و امنیت مردم باید در اولویت مجلس یازدهم باشد


یک عضو هیئت رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: دوران رقابت های انتخاباتی و شعارها به پایان رسیده است و منتخبین مجلس یازدهم باید از امروز برنامه ریزی و کار جدی را برای حل مسائل و مشکلات کشور آغاز کنند.

- یک عضو هیئت رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: دوران رقابت های انتخاباتی و شعارها به پایان رسیده است و منتخبین مجلس یازدهم باید از امروز برنامه ریزی و کار جدی را برای حل مسائل و مشکلات کشور آغاز کنند.

پروانه مافی در گفت وگو با ایسنا درباره اولویت ها و انتظارات از مجلس یازدهم، بیان کرد: دو موضوع مهم بر گردن حاکمیت اسلامی قرار دارد یکی تامین امنیت مردم و دیگری تامین سلامت مردم است.

از مجلس یازدهم انتظار می رود این دو موضوع را در اولویت های کاری خود در کنار سایر مسائل قرار دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: توجه به سلامت مردم در حوزه بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری هایی نظیر آنفلوآنزا، کرونا و سایر بیماری هایی که در جهان شایع است و سلامت مردم را تهدید می کند یکی از انتظارات از مجلس یازدهم است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: همان طور که آیت الله رییسی در صحبت های خود تاکید داشتند منتخبین مجلس یازدهم نباید اکنون بیکار بنشینند بلکه در این سه ماه باید برنامه ریزی های لازم برای حل مسائل و مشکلات را ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده تهران: سلامت و امنیت مردم باید در اولویت مجلس یازدهم باشد

نماینده تهران: سلامت و امنیت مردم باید در اولویت مجلس یازدهم باشد