مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-01ورزشي

لغو مسابقات انتخابی تیم ملی ورزشکاران کارگر


رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: به دلیل کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی ورزشکاران کارگر مجبور شدیم بسیاری از برنامه های خود را لغو و به سال آینده موکول کنیم.

- رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: به دلیل کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی ورزشکاران کارگر مجبور شدیم بسیاری از برنامه های خود را لغو و به سال آینده موکول کنیم.

جواد رمضی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و در جهت کنترل و پیشگیری این ویروس سعی کردیم کلیه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ورزشکاران کارگر را در رشته های فوتبال، کشتی فرنگی، پتانگ، جودو و.

را لغو و به سال آینده موکول کنیم.

برگزاری این مسابقات در اسفند اهمیت زیادی برای ما داشت و قرار بود در پایان این رقابت ها تیم های ملی خود را در این رشته ها مشخص و برای مسابقات جهانی آماده کنیم.

وی گفت: بسیاری از برنامه های فدراسیون ورزش کارگری همچون مجمع سالیانه، همایش های مختلف و نشست هیات رییسه فدراسیون تحت شعاع ویروس کرونا قرار گرفت و ما مجبور شدیم برنامه های خود را لغو و به سال دیگر موکول کنیم.

رییس فدراسیون ورزش کارگری پیرامون این پرسش که چقدر در اجرای برنامه های سال جاری عملکرد موفقی داشتید، خاطرنشان کرد: به جرات می توانم بگویم که 90


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مسابقات انتخابی تیم ملی ورزشکاران کارگر

لغو مسابقات انتخابی تیم ملی ورزشکاران کارگر