مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 05:402020-03-01حوادث

انهدام باند سازمان یافته ریجستری موبایل در کرمانشاه/ کشف 4600 گوشی قاچاق


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام باند سازمان یافته ریجستری تلفن همراه در کرمانشاه و کشف 4635 گوشی تلفن همراه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام باند سازمان یافته ریجستری تلفن همراه در کرمانشاه و کشف 4635 گوشی تلفن همراه خبر داد.

محمدحسین صادقی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در شناسایی این باند سازمان یافته، اظهارکرد: اعضای اصلی این باند با سوء استفاده از تسهیلات مسافری، تعداد زیادی گوشی قاچاق تلفن همراه را با دور زدن قوانین گمرکی و سوء استفاده از اطلاعات هویتی مسافران، به صورت مسافری ثبت و برای آن سیم کارت فعال می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادسرای کرمانشاه صادقی اضافه کرد: در این راستا با دستور دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه چهارنفر از اعضای اصلی این باند در شهرهای تهران و کرمانشاه دستگیر شدند.

دادستان کرمانشاه گفت: از این باند 4635 گوشی قاچاق تلفن همراه به ارزش 60 میلیارد و 580 میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی در پایان به تمامی مسافران و زائران خارج کشور توصیه کرد: در خصوص حفظ اطلاعات هویتی خویش اهتمام لازم را به خرج داده و از هر گونه واگذاری اطلاعات هویتی خود با هدف فعال سازی گوشی های تلفن همراه قاچاق در شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سازمان یافته ریجستری موبایل در کرمانشاه/ کشف 4600 گوشی قاچاق

انهدام باند سازمان یافته ریجستری موبایل در کرمانشاه/ کشف 4600 گوشی قاچاق