مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 06:302020-03-01فرهنگي

کتاب «یک مهمانی، یک چیزی» با پس زمینه آموزشی برای کودکان در راه نشر


به زودی از سوی انتشارات سروش دو کتاب «یک مهمانی، یک چیزی» و «من این قدم تو اوم قدی» به قلم یگانه مرادی لاکه روانه بازار کتاب می شود.

- یگانه مرادی لاکه از نویسندگان کودک و نوجوان در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره تازه ترین اثر خود اظهار داشت: کتاب یک مهمانی، یک چیزی تا چندی دیگر از سوی انتشارات سروش با تصویرگری مریم اخباری روانه بازار کتاب خواهد شد.

این مولف درباره تازه ترین اثرش که جنبه تربیتی نیز برای کودکان دارد، گفت: در یک مهمانی، یک چیزی  با پیش کشیدن موضوع بهار و رسم عیدی دادن بزرگترها به کوچک ترها سعی داشتم موضوع اندازه ها را برای بچه ها مطرح کنم و در کنار حس بخشندگی و سپاسگزاری در آنها نشان دهم یک شی ثابت می تواند برای موجوداتی با  اندازه های متفاوت کاربردهای متفاوت داشته باشد.

  مرادی لاکه به داستان دوم اشاره کرد و توضیح داد: در گذشته در اکثر داستان ها موجوداتی بد ذات و خبیث وجود داشتند، اما همیشه سعی داشتم انگشت اتهام را از روی موجودات بردارم و به بچه ها بگویم همه موجودات می توانند خوب و مهربان باشند، ولی در مقطعی از زمان به این فکر افتادم نکند بچه ها به همه افراد به این دید نگاه کنند و همه را مهربان و قابل اعتماد بشمارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «یک مهمانی، یک چیزی» با پس زمینه آموزشی برای کودکان در راه نشر

کتاب «یک مهمانی، یک چیزی» با پس زمینه آموزشی برای کودکان در راه نشر