مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 07:202020-03-01ورزشي

نامه ایران به فدراسیون جهانی تنیس روی میز پس لغو حضور ملی پوشان در مسابقات


دبیر فدراسیون تنیس روی میز پس از اینکه بازیکنان ایرانی اجازه حضور در مسابقات قطر و عمان را نداشتند به فدراسیون جهانی نامه ای ارسال کرد.

- دبیر فدراسیون تنیس روی میز پس از اینکه بازیکنان ایرانی اجازه حضور در مسابقات قطر و عمان را نداشتند به فدراسیون جهانی نامه ای ارسال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: با وضعیت حساسی که برای کسب سهمیه المپیک 2020 داریم وجود ویروس کرونا و ابطال پروازهای ایران به خارج از کشور و عدم پذیرش بازیکنان ایران در رقابت های بین المللی پیش رو، با دستور علی قارداشی رییس فدراسیون نامه ای به فدراسیون جهانی تنیس روی میز ارسال شد.

در نامه درخواست کردیم که امتیاز رنکینگ بازیکنان ایران که پس از 12 ماه حذف می شود با توجه به مشکلات پیش رو این امتیازات تا المپیک ژاپن باقی بماند و از بازیکنان ما کسر نشود.

حسنی در ادامه گفت: کسر امتیاز از بازیکنان کشورمان به دلیل عدم حضور در تورهای جهانی قطر و عمان افت رنکینگ جهانی را در پی خواهد داشت که این موضوع تاثیر منفی در روند کسب سهمیه المپیک دارد.

فدراسیون تنیس روی میز در حال پیگیری تعویق مسابقات انتخابی المپیک در تایلند است تا بازیکنانمان با آمادگی کامل در رقابت های کسب سهمیه آسیای میانه شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ایران به فدراسیون جهانی تنیس روی میز پس لغو حضور ملی پوشان در مسابقات

نامه ایران به فدراسیون جهانی تنیس روی میز پس لغو حضور ملی پوشان در مسابقات