مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-01اقتصادي

عرضه ملزومات بهداشتی با 20 درصد تخفیف در واحدهای صنفی دیر


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر گفت: از امروز 10 واحد صنفی در شهرستان دیر برای رفاه حال شهروندان اقلام اساسی و ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کننده را با 20 درصد تخفیف عرضه می کنند.

- یعقوب شهنیایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دیر، با بیان اینکه اصناف در راستای مقابله با بیماری کرونا همکاری همه جانبه با شبکه بهداشت دارند، اظهار داشت: از امروز 10 واحد صنفی در شهرستان دیر به صورت داوطلبانه برای رفاه حال شهروندان اقلام اساسی و ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کننده  را با 20 درصد تخفیف عرضه می کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر افزود: همچنین واحدهای صنفی و فروشگاه های بزرگ که محل تجمع شهروندان و حضور مسافران است و تعطیلی آنها برای امور روزمره مردم مشکلی ایجاد نمی کند را تعطیل کرده ایم.

وی با اشاره به تعطیلی تمام روزبازارهای شهرستان دیر، ادامه داد: با توجه به اینکه 70 درصد صیفی جات مردم از روزبازارها تأمین می شود، برای مقابله با گرانی بازرسی ها را تشدید کرده ایم.

شهنیایی با بیان اینکه آموزش های لازم بهداشتی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا به نانوایی های شهرستان داده شده است، گفت: قیمت اجناس در بازار مرتب رصد می شود و  در صورت کمبود بلافاصله تأمین می کنیم که خوشبختانه در حال حاضر کمبودی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه ملزومات بهداشتی با 20 درصد تخفیف در واحدهای صنفی دیر

عرضه ملزومات بهداشتی با 20 درصد تخفیف در واحدهای صنفی دیر