مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 08:062020-03-01ورزشي

درخواست ایران از ITTF در مورد امتیاز پینگ پنگ بازان در رنکینگ جهانی


دبیر فدراسیون تنیس روی میز از درخواست رسمی ایران از فدراسیون جهانی مبنی بر حفظ امتیاز بازیکنان ایران در رنکینگ جهانی و عدم کسر آنها تا المپیک توکیو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به خاطر شیوع ویروس کرونا که ابطال پروازهای ایرا ن به خارج از کشور و عدم پذیرش بازیکنان ایران در رقابت های بین المللی پیش رو را موجب شده است، فدراسیون تنیس روی میز در نامه ای به فدراسیون جهانی پیشنهادی در رابطه با امتیاز بازیکنان ایران در رنکینگ جهانی مطرح کرد.

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در این رابطه گفت: با دستور علیقارداشی رییس فدراسیون نامه ای به فدراسیون جهانی تنیس روی میز ارسال شد.

در این نامه درخواست شده که امتیاز رنکینگ بازیکنان کشورمان که پس از 12 ماه حذف می شود باتوجه به مشکلات پیش رو این امتیازات تا المپیک ژاپن باقی بماند و از بازیکنان ما کسر نشود.

وی ادامه داد: کسر امتیاز از بازیکنان کشورمان بدلیل غیبت در تورهای جهانی قطر و عمان افت رنکینگ جهانی را در پی خواهد داشت که این موضوع تاثیر منفی در روند کسب سهمیه المپیک دارد.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: فدراسیون تنیس روی میز در حال پیگیری تعویق مسابقات انتخابی المپیک در تایلند است تا بازیکنان مان با آمادگی کامل در رقابت های کسب سهمیه آسیای میانه شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ایران از ITTF در مورد امتیاز پینگ پنگ بازان در رنکینگ جهانی

درخواست ایران از ITTF در مورد امتیاز پینگ پنگ بازان در رنکینگ جهانی