مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 08:452020-03-01بين الملل

صباح زنگنه: امید ترکیه به کمک آمریکا و ناتو در موضوع ادلب، متوهمانه است


یک کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به راهکارهای ارائه شده از سوی ایران برای حل موضوع ادلب اظهار کرد: اگر ترکیه به هیچ کدام از این راه حل ها گردن ننهد به این امید که آمریکا و یا ناتو به او کمک کند به نظر می رسد در توهم به سر می برد و این توهم آثار سنگینی برای .

- یک کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به راهکارهای ارائه شده از سوی ایران برای حل موضوع ادلب اظهار کرد: اگر ترکیه به هیچ کدام از این راه حل ها گردن ننهد به این امید که آمریکا و یا ناتو به او کمک کند به نظر می رسد در توهم به سر می برد و این توهم آثار سنگینی برای ارتش ترکیه و کل منطقه به همراه خواهد داشت.

صباح زنگنه در گفت وگو با ایسنا در ارتباط با تشدید تنش ها در منطقه ادلب و درگیری های ایجاد شده در این منطقه گفت: ادلب مرکز تجمع گروه های تروریستی از چندین کشور مختلف است و متاسفانه یک کشور اسلامی چون ترکیه از این گروه های تروریستی دفاع می کند و اجازه نمی دهد که این منطقه آزاد شده و تروریست ها در آن قلع و قمع و اخراج شوند و این موضوع باعث تاسف است.

نماینده پیشین ایران در سازمان همکاری های اسلامی با تاکید بر اینکه ادلب جزیی از خاک سوریه است، تصریح کرد: آقای اردوغان رییس جمهور ترکیه پیش از این نسبت به حفظ تمامیت ارضی سوریه التزام داده بود و قبول کرده بود که آن را نقض نکند ولی اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباح زنگنه: امید ترکیه به کمک آمریکا و ناتو در موضوع ادلب، متوهمانه است

صباح زنگنه: امید ترکیه به کمک آمریکا و ناتو در موضوع ادلب، متوهمانه است