مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 10:262020-03-01پزشكي

پذیرش بیماران دیالیزی بیمارستان ولیعصر در انجمن کلیوی زنجان


مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان، از پذیرش بیماران دیالیزی بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان در بخش انجمن کلیوی استان خبر داد.

- زنجان-مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان، از پذیرش بیماران دیالیزی بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان در بخش انجمن کلیوی استان خبر داد.

محمدرضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه بیماران کلیوی، بیمارانی در خطر بیماری کرونا هستند، افزود: طبق اعلام آمادگی به دانشگاه علوم پزشکی زنجان، در برهه کنونی بیماری کرونا، بیماران دیالیزی بیمارستان ولیعصر (عج) در بخش دیالیز این انجمن با خدمات مطلوب و کیفیت بالای درمان، پذیرش می شوند.

وی با بیان اینکه بخش دیالیز انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی زنجان دارای 28 تخت با ظرفیت پذیرش در سه شیفت است، تصریح کرد: 120 بیمار در طول هفته تحت درمان دیالیز هستند که در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا با افزایش 10 تخت بیمارستان ولیعصر (عج) 170 بیمار در این بخش تحت درمان هستند.

این مسئول با بیان اینکه مراجعان انجمن بیماران خاص بهویژه پیوندی و دیالیزی هستند که از داروهای ایمنی استفاده می کنند، افزود: مقاومت بدن این بیماران پایین است و در برابر بیماری های مسری واگیر، از جمله بیماری کرونا مستعدتر است و این بیماران باید پیشگیری در مقابله با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیماران دیالیزی بیمارستان ولیعصر در انجمن کلیوی زنجان

پذیرش بیماران دیالیزی بیمارستان ولیعصر در انجمن کلیوی زنجان