مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 11:202020-03-01اقتصادي

قبل از خرید تلویزیون به چه نکاتی باید توجه کنیم؟


همه می دانیم خرید تلویزیون هوشمند و مناسب انتخابی چالش برانگیز برای بسیاری از ما در بین انتخاب لوازم خانگی می تواند باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سلام بابا، چرا که با رشد تکنولوژی و تولید تلویزیون ها با تکنولوژی های گوناگون و شگفت انگیز روانه بازار شده اند و این امر باعث شده تا انتخاب و خرید یک تلویزیون مناسب برای خریداران واقعی سخت و دشوار شود.

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهند تلویزیون جدیدی بخرید یا تلویزیون قدیمی تان را عوض کنید این مطالب به مرور و برسی نکات ضروری در رابطه با خرید تلویزیون که باید به آن ها توجه کرد؛ و می تواند انتخاب و یک خرید مناسب را برای شما مهیا کند البته این موارد بیش تر به درد آن دسته از کاربرانی می خورد که عاشق و شیفته استفاده از بهترین و جدیدترین تکنولوژی های به کاررفته در تلویزیون های عرضه شده هستند.

1.

تلویزیون های OLED بهتر از LCD/LED هستند تلویزیون هایی که صفحه نمایش آن ها اولد (OLED) هستند، از کیفیت وضوح تصویر بسیار بالاتر و بهتری نسبت به نمایشگرهای ال سی دی و ال ای دی برخوردارند؛ بنابراین اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که شفافیت، وضوح و زنده بودن تصاویر برایتان اهمیت دارد، حتماً از مدل ها و برندهایی که تلویزیون های اولد تولید می کنند، بخرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل از خرید تلویزیون به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

قبل از خرید تلویزیون به چه نکاتی باید توجه کنیم؟