مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 11:452020-03-01سياسي

صدای ابوالحسن خوشرو فریادگر تاریخ مازندران بود


علی اکبر شکارچی نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی ایرانی با انتشار یادداشتی درگذشت ابوالحسن خوشرو از استادان به نام موسیقی منطقه مازندران را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر شکارچی نوازنده کمانچه و موسیقیدان ایرانی درگذشت ابوالحسن خوشرو را به اهالی موسیقی و خانواده این هنرمند تسلیت گفت.

در یادداشت تسلیت علی اکبر شکارچی آمده است: مردم هنرپرور، اهالی موسیقی ایران و مازندران بسیار متأسفم که با اندوهی گران و چشمانی گریان خبر درگذشت دوست خوش خوان، خوش نواز، و موسیقیدان کم نظیر مازندرانی ابوالحسن خوشرو را به شما و خانواده گرامی اش تسلیت می گویم.

این خواننده برجسته چهاردهم دی ماه 1325 در روستای ساروکُلای مازندران چشم به جهان گشود و دهم اسفند 1398 پس از تحمل دلیرانه بیماریِ سرطان چشم بر جهان فرو بست.

درود بر همسر گرامی و خانواده عزیزش که او را پروراندن و در شرایط سخت بیماری مانند چشمان خود از او مراقبت کردند.

ابوالحسن در خانواده ای هنرمند با موسیقی آمیخته شد، نی نوازی لـله وا را سینه به سینه از پدرش ابوطالب آموخت و در جوانی از هنرستان موسیقی تهران فارغ التحصیل شد.

او علاوه بر نی نوازی با خوانش ترانه های مازندرانی با صدای جادویی و سحرآمیز خود به خواننده ای صاحب سبک و منحصربه فرد بدل گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای ابوالحسن خوشرو فریادگر تاریخ مازندران بود

صدای ابوالحسن خوشرو فریادگر تاریخ مازندران بود