مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 14:152020-03-01فرهنگي

تغییر نام یک فیلم با بازی شهاب حسینی/ پشت پرده جدید از داوری فیلم فجر


محمدمهدی عسگرپور، داور جشنواره فیلم فجر گفت: اینکه می گویند همه هیئت داوران به غیر از یک نفر با جواد عزتی موافق بودند، نمی توان به این صراحت گفت که یک نفر مخالف بود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی خورشید همچنان می درخشد به کارگردانی ابراهیم شیبانی به طلاخون تغییر نام داد.

ابراهیم شیبانی که تازه ترین فیلم خود را اوایل زمستان در قزوین به مدیریت فیلمبرداری حسین جعفریان شروع کرده بود به روزهای پایانی نزدیک شد.

  شهاب حسینی، حسام منظور، زری خوشکام و ترنم کرمانیان با معرفی یک چهره جدید برای نقش اصلی زن، بازیگران فیلم جدید ابراهیم شیبانی هستند.

  ابراهیم شیبانی و شهاب حسینی 18 سال پیش در فیلم سینمایی زهرعسل با هم همکاری داشتند.

در فیلم سینمایی طلاخون طراح چهره پرداز عبدالله اسکندری، صدابردار محمود سماک باشی و سید علیرضا علویان به عنوان مجری طرح با حسن کلامی تهیه کننده همکاری دارند.

* نکات جدیدی از داوری جشنواره فیلم فجر محمد مهدی عسگرپور دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر و داور سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شب گذشته در گفتگو با رادیو تهران درباره چالش های داوری این دوره از جشنواره گفت: گاهی این تفکر را داریم که فکر می کنیم اگر تعداد داوران بیشتر باشد دقت نظر هم بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نام یک فیلم با بازی شهاب حسینی/ پشت پرده جدید از داوری فیلم فجر

تغییر نام یک فیلم با بازی شهاب حسینی/ پشت پرده جدید از داوری فیلم فجر